środa, 15 kwietnia 2015

Cruisr / All Over

Właśnie prezentowany jest tegoroczny program Międzynarodowego Festiwalu Animacji w Annecy i szczerze mówiąc troszeczkę oszalałam i z podekscytowaniem odpalam kolejne nominowane animacje. Muszę się powstrzymywać, by rozemocjonowana nie nawrzucać od groma linków :D
Ooostatni dziś już. Teledysk zespołu Cruisr do piosenki "All Over" zrealizowany przez Chrisa Carboni. Piosenka szczerze powiedziawszy, jak dla mnie niknie, jest tłem, za to teledysk. Ach, ten teledysk, co chwila chichoczę rozpoznając kolejny film, upchnięto w tym 3-minutowym teledysku całą masę odniesień do filmów, że na raz nie jestem wszystkich odgadnąć ;)
Ciekawa jestem, ile drogi gościu zdołasz odgadnąć? :)

Cruisr / All Over from Chris Carboni on Vimeo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz