środa, 27 maja 2015

Reklamy vol. 2

1. Biedronka po serii reklam opartych na żarcie słownym(swoją drogą udane reklamy były,) zmieniając wizerunek uderza w wyższą półkę i to widać w reklamach. Jakiś czas temu w tv emitowana była poniższa reklama z okazji tygodnia francuskiego i powiem, że oczu nie mogłam oderwać za każdym razem, gdy leciała. Jest pysznie leniwa, cudownie barwna i smakowicie skomponowana, do tego dźwięki pięknej piosenki "Le vie en rose". Od razu do głowy przychodzi mi Ratatuj ;)



2. Seria Redd'sa, wpierw wpadająca w ucho wersja Karaiby z zabawą słowną chociażby: "ochota narasta", ale ja nie o tej ;)
Bardziej spodobała mi się ta marionetkowa reklama w stylu latino - Meksyk. Brawa dla gości od reklamy za pomysł i zabawy językiem oddające każdy klimat! :)



3. Ostatnia równie mocno przykuła moją uwagę, jak pierwsza z tego postu, ze względów estetycznych. Jest to reklama Alfy Romeo z hipnotyzującym utworem CocoRosie - Lemonade.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz